woensdag 29 februari 2012


Mededeling:
Posted: 28 Feb 2012 01:30 PM PST
Beste ouders

Waar kunnen jullie me mee helpen en medelingen:

* ik ben op zoek naar een ijsmachine en iemand die met ons ijs wil komen maken

* donderdag 1 maart LUIZENCONTROLE

* maandag 12 maart - kleuteratelier 13u tot 15u30 - wie kan mee begeleiden (affiches maken)?

* donderdag 22 maart - 'Walk for water' - vertrek 14u30 - op die dag zijn we terug op zoek naar BOLDERKARREN. Wie brengt deze aub mee? De jongste kleuters zullen van deze bolderkarren 'boten' maken en zo 'roeien' naar het stadhuis waar alle scholen van Diest zullen samenkomen.. Wie roeispanen heeft mag deze ook meebrengen. Ik hoop hier op heel wat begeleiders...

* vrijdag 30 maart - LENTEFEEST - voormiddag - klaarmaken van gerecht voor een heuse middagpicknick. Meer info volgt...maar ook hier zoek ik hulp.

* zaterdag 31 maart - 13u00 - klas leegmaken n.a.l.v. installatie buitendeur

Een hele boterham! Zonder jullie...zou dit allemaal onmogelijk zijn. Ik waardeer het daarom E N O R M!
Vele groetjes en alvast bedankt.

Groetjes, An