vrijdag 29 juni 2012

Een kijkje in de klas:

 Vandaag was het zo ver, de allerlaatste dag van het schooljaar. We deden nog enkele leuke dingen. De kinderen maakten een mooie kroon voor mijn verjaardag. Bedankt patatjes.
 Er werd nog gespeeld in de gang en in de klas.
 Ik trakteerde mijn lievekes met een lekkere milkshake. Njammie ...



 We aten samen een koekje in ons tuintje.

 Samen met Dieter en mij gingen we wandelen en spelen in het warandepark.





We sloten af met het lievelingsverhaal van de kinderen en een dikke knuffel en kus.

Rik, Stien, Sari, Kahn, Zorn, Mathieu, Vincent, Gustaaf, Sheilla en Charlotte ik wens jullie veel plezier bij Lieselot. Ik zal jullie missen. De andere vriendjes zie ik terug in september.
Geniet van jullie vakantie en vertel er me alles over in september. Dag lieve vriendjes.